Zespoły przedmiotowe

Przedswiatecznie... w Wiedniu:)

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Wieczorem 1 grudnia o 21:00 grupa uczniów pod czujnym okiem organizatorki wycieczki, pani prof. I.Krzemińskiej wybrała się na przedświąteczną wycieczkę do Wiednia.

Na miejscu byliśmy dnia następnego tj. 2 grudnia o godz. 7:30, gdzie spotkaliśmy się z panią przewodnik Elizabeth, która oprowadziła nas po Wiedniu.

Odwiedziliśmy Towarzystwo Przyjaciół Muzyki, zwiedziliśmy przepiękne sale operowe.
Przejeżdżaliśmy obok parlamentu austriackiego, którego architektura sięga starożytnej Grecji. Zwiedziliśmy przepiękne i świecące targi bożonarodzeniowe, każdy mógł zakupić upominki oraz wczuć się w świąteczny klimat.
Odwiedziliśmy katedrę św. Szczepana i dwór królewski.

Dzień zakończyliśmy ok. czterokilometrowym spacerem po stolicy, udając się do hotelu Fursternhof.
Następnego dnia przechadzaliśmy się ulicą Mariahilfestrasse, a następnie udaliśmy się poza miasto, by odwiedzić pałac Schónbrunn, zamek księżniczki Sisi, gdzie również mieliśmy okazję obejrzeć targi bożonarodzeniowe. Odwiedziliśmy też grób sławnych muzyków, Mozarta oraz Beethovena. Na zakończenie naszej podróży odwiedziliśmy Promark - duże centrum handlowe znajdujące się za Wiedniem.

Podczas podróży mieliśmy okazję obejrzeć film "AMADEUSZ" M. Formana, przedstawiający życie i wspaniałą twórczość jednego z trzech wiedeńskich muzyków, MOZARTA.

Opiekunem podczas wyjazdu byli: p.prof. I.Krzemińska oraz świeżo upieczony opiekun i kierownik wycieczek D.Muchajer.

Liczymy na kolejne wspaniałe wyjazdy, kolejny prawdopodobnie w Góry Harz ;)